Saturday, December 26, 2009

wat a bloody christmas!!!!

我讲真的咯
不是我嫌弃人家的礼物啦
大家讲好了交换礼物就拜托用点心思啦
如果真的没有心的话
麻烦下次拒绝咯
完全没有顾到别人的感受
我真的无言
敷衍成酱子
我第一次在圣诞节说要交换礼物
我满心期待
不要讲我自己啦
别人看到都会酱想啦
真的欲哭无泪
可能真的我小气啦
可是那里每个人的礼物都是我羡慕的
我觉得自己好像傻嗨!!!!!
别人可能心想自己超庆幸!!!!!

1 comment:

  1. chillax Doi~~~i know how it feels...like being cheated by the box..although i don't understand what exactly u write there(chinese)..but i think i know what u're talking about...just don't bother la..don't ruined your christmas ok??..we love u!!!

    ReplyDelete